Intrebari frecvente

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca OANABARSAN.

 

In conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu exceptia cazurilor mentionate expres de lege, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri.

Perioada de retragere mentionata mai sus expira in termen de 14 zile de la data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist.

Data incheierii contractului este data platii pretului serviciilor.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract, utilizând o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care ati fost de acord cu o alta modalitate de plata; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Nu se poate realiza dreptul la retragere dupa prestarea completa a serviciilor. In aceste cazuri, consumatorul declara ca a luat cunostinta de faptul ca isi pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre OanaBarsan.ro. Consumatorul este de acord cu executarea contractului incepand cu data platii pretului. Prin urmare, in toate aceste cazuri executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului.

Produsele downloadabile, PDF-uri, eBook-uri si alte materiale media:
In cazul in catre plata a fost efectuata cu cardul, in email de confirmare a platii si comenzii veti primi un link de download, acestea putand fi accesate imediat.
In cazul in care plata a fost efectuata prin transfer bancar, dupa confirmarea platii de catre vanzator veti primi un email de confirmare care va contine un link de download, acestea putand fi accesate imediat.

In cazul achizitionarii Planurilor de Servicii – Veti fi contactati personal de catre furnizorul serviciilor si acestea vor fi efectuate in 3-7 zile lucratoare, maxim 7 zile.











    Vreau ebook-ul